12 health benefits of ginger

 ادرک صرف سٹر فرائز کے لیے نہیں ہے۔ پودے کے اندر، نوبی جڑیں (جسے rhizomes کہا جاتا ہے) جسم کو فروغ دینے والے اینٹی آکسیڈنٹس (مالیکیولز جو سیل کو پہنچنے والے نقصان کو روکتے ہیں)، اینٹی سوزش اور جراثیم کو ختم کرنے والے اینٹی مائکروبیل ایجنٹس ہیں۔ مطالعات سے پتہ چلتا ہے کہ یہ آپ کے لیے مفید مادے متلی اور دائمی سوزش سے لڑنے سے لے کر انفیکشن اور درد سے بچنے تک سب کچھ کر سکتے ہیں — اور شاید کینسر بھی۔

12 health benefits of ginger


ادرک — جو پودوں کی اصطلاح میں Zingiber officinale کے نام سے جانا جاتا ہے — اسی پلانٹ فیملی میں ہے جس میں ایک اور اسپائس سپر اسٹار، ہلدی ہے۔ ادرک 9ویں صدی سے مشرقی ادویات میں استعمال ہو رہی ہے۔ یہ shogaols اور gingerols نامی مرکبات سے بھری ہوئی ہے — جس میں 6-gingerol اور 6-shogaol خاص طور پر فائدہ مند معلوم ہوتے ہیں — جو کہ بہت سی دواؤں کی خصوصیات رکھتے ہیں۔ ایک انتباہ: ادرک کے سپلیمنٹس لینے سے پہلے، یا واقعی، کوئی نیا سپلیمنٹ، اپنے ہیلتھ کیئر فراہم کنندہ سے اس بات کی تصدیق کرنے کے لیے بات کریں کہ یہ آپ کے لیے محفوظ ہے۔


یہ یقینی بنانا بھی اچھا خیال ہے کہ آپ جو بھی ادرک کا سپلیمنٹ لیتے ہیں اس میں فریق ثالث کی نگرانی ہوتی ہے۔ سپلیمنٹس انتہائی منظم نہیں ہیں۔ "ادرک کا ارتکاز تازہ ادرک کی جڑوں، گولیوں، عرقوں اور پاؤڈر کے درمیان وسیع پیمانے پر مختلف ہو سکتا ہے اور یہ معیاری نہیں ہے،" ہیدر موڈے، ایم ڈی، ایک امیونولوجسٹ، فنکشنل میڈیسن اسپیشلسٹ اور دی امیونو ٹائپ بریک تھرو کی مصنفہ بتاتی ہیں۔ "لہٰذا، ادرک کی جڑ کو خود پینے اور ادرک کی تازہ چائے استعمال کرنے کے علاوہ، کسی کو ایسے سپلیمنٹس کا استعمال کرنا چاہیے جن کے لیبل پر نیشنل سائنس فاؤنڈیشن (NSF) یا یو ایس فارماکوپیا سٹیمپ ہو۔"


جڑی بوٹیاں فارماسولوجیکل طور پر فعال ہیں اور آپ کی صحت پر مثبت یا منفی اثر ڈال سکتی ہیں۔ مثبت اثرات میں بیماری کے مخصوص نتائج میں بہتری شامل ہو سکتی ہے۔ منفی اثرات میں منفی ضمنی اثرات اور منشیات اور جڑی بوٹیوں کے تعامل شامل ہوسکتے ہیں۔ یو ایس جوائنٹ کمیشن اب اس بات کا تقاضا کرتا ہے کہ جڑی بوٹیوں اور سپلیمنٹس کے استعمال کو ہسپتال کے میڈیکل ریکارڈ میں ادویات کی فہرست کے حصے کے طور پر ریکارڈ کیا جائے اور ان کو ملایا جائے۔


ادرک کے 12 صحت کے فوائد

ادرک سب کا علاج نہیں ہے اور نہ ہی اس کا متبادل طبی علاج ہے۔ تاہم، تحقیق سے پتہ چلتا ہے کہ اس میں صحت کو بڑھانے والی کچھ خصوصیات ہوسکتی ہیں۔

متلی اور الٹی کو کم کرتا ہے۔

درد کو دور کرتا ہے۔

بلڈ شوگر کو کم کرتا ہے۔

دماغی صحت کو بہتر بناتا ہے۔

درد شقیقہ کے درد کو کم کرتا ہے۔

گٹھیا کی سوزش کو کم کرتا ہے۔

وزن کم کرنے میں مدد کرتا ہے۔

کولیسٹرول کی سطح کو کم کرتا ہے۔

انفیکشن کو روکتا ہے۔

بلڈ پریشر کو کم کرتا ہے۔

پٹھوں کی تیزی سے بحالی

ماہواری کے خون کو کم کرتا ہے۔

Post a Comment

do not enter any spam link

Previous Post Next Post