The 3 Best Diets for Fast Weight Loss

The 3 Best Diets for Fast Weight Loss



 (ٹائی) جینی کریگ ڈائیٹ
جینی کریگ کے پہلے سے پیک کیے ہوئے کھانے اور ترکیبیں شرکاء کو وزن کم کرنے میں مدد کرتی ہیں - ایک ہفتے میں 2 پاؤنڈ تک، یہ کہتی ہے کہ - کیلوریز، چربی اور حصوں کو محدود کرکے۔ 120 سے زیادہ مطالعات کا ایک منظم جائزہ یہ بتاتا ہے کہ یہ کام کرتا ہے: جینی کریگ چھ ماہ کے وزن میں کمی کے لحاظ سے سب سے زیادہ مؤثر تھی، جو تقریباً 17 پاؤنڈ تک پہنچ گئی۔ تاہم، ایک سال میں، مطالعہ میں تمام غذاوں کے لیے مجموعی طور پر وزن میں کمی واقع ہوئی۔
ماہرین جینی کریگ کو قلیل مدتی وزن میں کمی کے لیے "بہت موثر" سمجھتے ہیں، کچھ اس کی تعریف کرتے ہیں کہ اس کی توجہ مناسب حصے کے سائز سکھانے اور ڈائیٹرز کو بھوکے ہونے پر کھانا سیکھنے میں مدد فراہم کرتی ہے، بجائے اس کے کہ وہ بور یا جذباتی ہوں۔
غذائی نظام کی خوراک
ماہرین کے مطابق، غذائی نظام بہت سی دوسری غذاوں کے مقابلے میں محفوظ اور آسان ہے۔ پہلے سے تقسیم شدہ، کم کیلوری والے کھانے سے نیوٹری سسٹم کو ابتدائی پرہیز میں خاص طور پر مدد مل سکتی ہے۔ "پیکڈ فوڈز اتنے مہینوں کے بعد بورنگ ہو سکتے ہیں، لیکن کم از کم یہ فیصلہ لے لیتا ہے کہ 'میں آج کیا کھاؤں؟'" ایک ماہر نوٹ کرتا ہے۔
ایک اور حامی کی رائے: "میں ان لوگوں کو اس کی سفارش کرتا ہوں جو کھانا پکانے کا شوق نہیں رکھتے۔ میں ان لوگوں کو اس کی سفارش نہیں کروں گا جو تازہ کھانا کھانا پسند کرتے ہیں۔"
خام خوراک کی خوراک
خام خوراک کی خوراک وزن میں کمی کے لیے ٹھوس نمبر حاصل کرتی ہے، لیکن اس پر عمل کرنا ناممکن سمجھا جاتا ہے۔ اس کے علاوہ، اس کی غذائیت کی تکمیل اور حفاظت پر ماہرین کے ذریعہ سوال کیا جاتا ہے جو کچے یا کم پکے ہوئے آلودہ اجزاء سے فوڈ پوائزننگ کے امکان کے بارے میں خدشات کا اظہار کرتے ہیں۔
ایک ماہر کا کہنا ہے کہ "خام خوراک کے نقطہ نظر پر مزید تحقیق کی ضرورت ہے۔ "مجھے یقین ہے کہ اس کے بہت زیادہ صحت کے فوائد ہوسکتے ہیں اور دل کی بیماری، ذیابیطس اور اس سے متعلقہ صحت کے مسائل سے بچانے میں مدد مل سکتی ہے۔ بدقسمتی سے اس پر عمل کرنا بہت مشکل ہے، اور ہم اس بارے میں کافی نہیں جانتے کہ کچے کھانے کو محفوظ طریقے سے کیسے استعمال کیا جائے۔" ایک اور جائزہ لینے والے نے کہا: "بہت سارے غیر ضروری اصول،" "غلط مفروضوں پر مبنی" اور "میں اس طویل مدتی پر قائم رہنے کا تصور نہیں کر سکتا، اور نہ ہی میں چاہتا ہوں کہ کوئی ایسا کرے۔"

Post a Comment

do not enter any spam link

Previous Post Next Post